میشل: زیدان در حال آماده شدن برای جانشینی آنچلوتی است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

میشل: زیدان در حال آماده شدن برای جانشینی آنچلوتی است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

میشل: زیدان در حال آماده شدن برای جانشینی آنچلوتی است

به گزارش خبرگزاری گل، هافبک سابق رئال مادرید، میشل، گفت که زین الدین زیدان در حال آماده شدن برای سرمربّی‌گری رئال مادرید پس از رفتن کارلو آنچلوتی است.

طرفداری- میشل، که بیش از 400 بار پیراهن رئال مادرید را به تن کرد، اوایل این فصل از سرمربّی‌گری المپیاکوس یونان اخراج شد. او معتقد است که زیدان گزینه اصلی باشگاه برای جانشینی آنچلوتی در آینده است.

وی به «الیت اسپورت» گفت: "من گزینه بعدی نخواهم بود. بحث این نیست که من لایق یا مایل نیستم، امّا بستگی به من یا نتایج ندارد. به علاوه معتقدم که باشگاه در حال آماده کردن زیدان برای به دست گرفتن هدایت تیم به عنوان سرمربّی بعدی است."

امّا میشل از توانایی آنچلوتی برای هدایت رئال در حال حاضر مطمئن است و افزود: "آنچلوتی یک مربّی ایده آل برای رئال است. او نمی خواهد بازیگر نقش اوّل باشد. وی در این آب ها به خوبی شنا می کند."

در پایان، ملّی پوش سابق تیم ملّی اسپانیا اذعان کرد که ترک المپیاکوس پس از کسب قهرمانی های پشت سر هم در لیگ یونان، تلخ بوده است. وی افزود: "رئیس، به عنوان مالک باشگاه، آن تصمیم را گرفت و من باید آن را بپذیرم. تمام نکردن کارم من را ناراحت می کند. فکر می کنم طیّ دو سال گذشته خوب کار کرده ام امّا باید شرایط را بپذیرم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 | 10:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.